domingo, octubre 25

IMATGES CROS DE SANTS 2015


... qui m'havia de dir que, al meus gaire be 59 "tacos", faria la meva quarta MMP.
Avui, "corrent pel barri", i com sempre, rodejat d'amics, he aturat el crono en:  
48:21
(a només 31 segons  dels meus "màgics" 47:50, o sigui, haver corregut 3 segons més lent per quilòmetre).
El meu temps d'avui representa 1 minut i 20 segons menys que a "La Cursa de la Tardor" de fa 15 dies, i 10 segons menys que a "Correbarri"
(...i ja no diguem amb respecte a "Cursa Poble Nou", 51:32 ni a "Cursa del Barça", 52:45).

Amb en Rafa i Andrés a primera fila...







Entrada a meta...

Alba "menys 2"... (ella sap deL què parlo)










1.000 números ens separen....


Samarretes solidaries...
                     
     
                 
Primera foto junts amb en David...



Satisfacció per la cursa feta...












No hay comentarios:

Publicar un comentario