domingo, abril 10

“LA MARATÓ DE TOTES LES MARATONS”: LA CURSA DE EL CORTE INGLÉS



Abans que rés, felicitar a Ramón Beltra perquè, aquesta d’avui, ha estat la seva 37ena participació a la Cursa de les 38 edicions celebrades. Molt bé, Ramón!.

Amb més de 64.000 corredors, era impossible avui no trobar-se/retrobar-se amb molts amics.

Jo he corregut sense xip groc -em vaig apuntar a la cursa divendres per la tarda- i per tant he hagut de córrer amb el dorsal-xip i no sé (a hores d’ara) quina ha estat la meva classificació a la general

El que sí sé és el meu temps OFICIAL final, segons El Corte Inglés:
56:51
...que és el meu millor temps (MMP) en aquesta “Marató del poble”, de les cinc edicions -2009, 10, 13, 15 i 16- que l’he correguda i que, tenint en compte el “festorro” d’ahir al vespre, no està gens malament.

Agrair a Juan Puerto (ocasional “miércoles-son-domingo”) el que m’hagi “recollit” a la pujada cap el Estadi, quan un punyeter “flato” m’ha fet aturar i caminar uns metres. I, ja des d’allà, hem anat junts fins a meta.

Seguint amb els reconeixements, felicitar a Hasna Bahom pel seu tercer lloc (després d’haver guanyat la cursa els tres darrers anys) i, sobre tot, felicitar a Sara Loehr qui, en la seva primera participació en una cursa “multitudinària” ha quedat segona. I no ens oblidem de la simpàtica i excel·lent corredora Florence Bertholet, que ha entrat en 13ª posició, ocupant el lloc 308 a la general.

Però és que, pel darrera d’aquestes corredores d’elit (i sempre només comptant els corredors amb xip groc) és molt i molt destacable, i de “chapeau”, el 32é lloc de la menuda, però molt gran, Sonia Ceballos (que, a sobre, surt d’una tediosa lesió). 
De les altres corredores tampoc és menys destacable Arantxa Suau, amb el peu una mica al fre per no forçar de cara a la Trailwalker i acompanyant a Sergi Pobar, que ha estat 39ena, Tere Comellas 41ena, Montse Cote 53ena, Ewelina Buras 67ena... per anomenar-ne unes quantes. 
Tenim un bon planter !.



 


Hi ha hagut un incident amb un corredor que, pel que es veu, ha salvat la vida gràcies a uns corredors (Manel Bonastre i Anna López) que s’han aturat i atès quan ha caigut desplomat per una parada càrdio-respiratòria, practicant-li un RCP mentre no arribaven les assistències.



1 comentario:

  1. Moltes gràcies Txabi per la teva menció. Al 1979 poc m'esperava de que pogués fer tantes curses. Un plaer sempre coincidir amb tu amb moltes d'elles.

    ResponderEliminar