domingo, diciembre 28

T I ... E M ... P A ... Z O ! ! !


Està clar que tots aquests àpats nadalencs “no han hecho mella” en el meu estat de forma: aquesta tarda, com a preparació de la Cursa dels Nassos, he fet a la cinta 10 quilòmetres en uns impressionants 45’ 23’’ !!!.
Això representa el haver millorat la meva marca de la Jean Bouin (47' 58'') en ni més ni menys que 2’ 35’’.... una passada !!!; a més, m’he trobat perfecte, “sobradito”, sense cap sensació de fatiga, de cansament, amb el "feeling" de que podia fer-ne, perfectament, uns altres 5 ó 8 quilòmetres més i al mateix ritme.

¡¡¡ Estoy que me salgo... !!!!.

De veritat, començo a pensar que el meu cos -encara que veterà- no té límits, o que al menys jo encara els desconec... no m’estranyaria gens que, a la Cursa dels Nassos d’aquí a 3 dies polvoritzi encara més aquesta esplèndida marca d'avui i l’apropi als 44’ i poc... sinó els 43' 50''; perquè no ?. Ja veig en Pau preocupat -i atemorit- perquè el meu alè estigui escalfant ja el seu clatell a cada Cursa d’aquí en endavant.. quina pressió pel nano !!!.

Avui en Txabi, més “Speedy-Txabi” que mai !!!.

"El temps d'estimar es tan fràgil... quan menys te n'adones es trenca, se'n va donant-te una empenta, deixant-te un regust amarg..." (JMS-Sota un cirerer florit, 1965)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario