martes, diciembre 23

COMPTE : M’ESTIC CONVERTINT EN UN GAT . . . !!!



... i es que només faig que anar "esgarrapant i esgarrapant" segons al crono dels meus temps.

Ahir, ja sabeu, "em tocaven sèries" i, altra cop, les vaig variar. Aquesta vegada -per tal de poder continuar forçant el ritme de cara a la Cursa dels Nassos- vaig fer les sèries a velocitat de cinta 11,5 (500 metres) i a velocitat 13,5 (1 quilòmetre, a un ritme de 4'26'') i així, alternativament, fins a completar 6 quilòmetres -però bastant esgotadet- en un temps de 28’12’’; això, si les meves comptes no em fallen (soc de lletres), vol dir que la mitja per quilòmetre em va sortir bastant "decent" pel meu nivell, uns +/- uns 4’45'' el quilòmetre o sigui una "projecció" de 47'30'' als 10 quilòmetres.

Tant de bo que pogués mantenir aquest bon ritme d’aquí a vuit dies a la Cursa dels Nassos !!!

Però, tranquils... que tenim salut !!! (que es el que sempre es diu el dia després del sorteig de Nadal quan, com a mí, no m'ha tocat ni un ral...).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario