miércoles, enero 7

¡ ¡ ¡ ... SANT TORNEM-HI ! ! !

Vaig sortir del despatx, per darrer cop, a migdia del divendres 19 del mes i l’any passat i no he torna’t a trepitjar-lo fins avui al mati... ni us explico com tenia de plena la safata de “correo de entrada” del meu ordinador !!! m’he passat gaire bé dues hores i mitja llegint, esborrant, prenent notes i arxivant.

El fred que fa avui -com ja varen avisar- es de collons, així que devant l’amenaça de pluja/neu d’avui he optat pel cotxe en lloc de per la moto. Quan surti del despatx aniré a veure un client a darrera hora de la tarda i després passaré pel club a començar “seriosament” la preparació de la cursa, tot i el Sr. Refredat que porto a sobre i que ni amb uboprofenos, ni gelocatils, ni bisolgrips em trec de sobra.

Si tot va be, farem unes sèries “apanyadetes”; però ja veurem, depèn de com m’hi trobi i de com em vagin de be per córrer aquestes ASICS holandeses que m'he comprat avui de rebaixes...


"... el país pel qual camina no és altra que el seu país, i el vi que mulla sa gola no és altra vi que el seu vi" (JMS-Balada per a un trobador, 1967)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario