jueves, marzo 12

AIXÒ JA ESTÀ AL CAURE . . .

Avui he fet bondat i he anat una estona al Club a fer uns quilòmetres (3) a la cinta, a la velocitat 12 (la meva mitja de 5 minuts/quilòmetre que espero poder aguantar diumenge).
Els quàdriceps, bé; el maluc, bé... però ha aparegut una molèstia que només recordava dels endemà de jugar partits de futbol: el muscle tibial anterior (cama dreta) m’està emprenyant al córrer. Quan jugava a futbol pensava que era la clàssica molèstia post-partit com a conseqüència de xutar, xutar i xutar (ah, no us ho havia dit: soc esquerrà “integral”; tot, tot, tot, absolutament tot, ho faig amb l’esquerra... excepte jugar a futbol, toca't els nasos !!!); però mai me’n havia ressentit per córrer. I segons m’ha dit en Pau, el problema es que no es un muscle fàcil d’estirar.
Veurem d’aquí a diumenge com evoluciona el tema.

Diumenge... ja corren veus pel club de que “ més d’un, a partir de les 15,00 estarà cercant el meu nom a la classificació per comprovar el meu temps”; diuen -amb molta sorna- que començaran a buscar pel final de la llista i que aniran pujant; tingues amics per això !!!.

El tema “Cursa dels Bombers by the face” es complica, perquè els han limitat las invitacions a “dos per bomber”; un dels meus amics bombers, en Jordi (a qui vaig passar una llista amb 10 noms de runners del Club) ja m’ha donat avui DOS codis: un per l’Albert i l’altra pel Juan Carlos; espero que demà l’altra amic bomber, el Lluis (amb una altra llista de 10 runners) me’n pugui donar un parell més o tres, entre ells el meu...

Ja hi ha més de 12.000 atletes apuntats a la Cursa dels Bombers ... quina passada !!!. I encara falten més de tres setmanes...

“... como el viento, la lluvia y el trueno, la parieron al sereno a la sombra de un nogal. Con helechos le hicieron su cuna, la abrigó un rayo de luna y a lo lejos la mecía el mar. Abestu Edurne, abestu Edurne euskal herria surekin abesten du” (JMS-Edurne, 1970)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario