martes, marzo 31

AVUI . . . TEATRE !!!


Les dues i quart del migdia, sol al despatx, encara no he dinat...

Bona cosa aquesta de tenir “contactes” que et poden aconseguir entrades a CINC euros per poder anar a veure obres de teatre d’estrena; crec que ja us vaig dir que, si hi esteu interessats, m’ho dieu i quan hi hagi quelcom d’interessant, us ho faig saber.
L’obra d’avui, al Romea, es un “ma a ma de dues bèsties” de l’escena catalana, encara que no comparteixen escenari: l’ Emma Vilarasau i l’Àngels Gonyalons, un llibret escrit per Víctor Català (pseudònim de Caterina Albert que no, no es familiar meva...).

Una altra oportunitat de poder fer quelcom junts “amb les meves dones”.

O sigui que, avui, no hi ha sessió de preparació de cursa. Ho deixarem per demà dimecres (encara que estaré per Girona i arribaré tard), ens relaxarem dijous (sauneta i jacuzzi ?) i farem una suau sessió divendres, per encarar amb certes garanties la cursa de diumenge.

Ja ho heu llegit, des d’avui, al marge d’aquest blog: l’objectiu es no passar de 47 minuts (o el que és el mateix, “esgarrapar 58 segons" al meu millor temps).

Apa, Txabi, que tu pots !!!
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario