miércoles, abril 29

D’ AIXÒ, AL MEU POBLE …


… en diuen “penalti”; al meu poble, i al del costat, i al de més avall, i al de més amunt. Però no és qüestió de buscar excuses...

Ai què patirem dimecres !!!; però, tranquils/les, que el 1-2 de dissabte enfront del Madrid ens aixecarà la moral de cara al duríssim partit de tornada a Stamford Bridge. Al altra partir que s'està jugant avui, ara que ja es porten jugats 18 minuts de la segona part, el Manchester guanya 1-0 al Arsenal.

Com que està clar que guanyarem al Chelsea (recordeu, 1-2) us pregunto: vosaltres qui preferiu a Roma ? un venjatiu Arsenal, amb una “compte pendent” amb nosaltres per la final de Paris, o al insuportable Cristianito Ronaldo del Manchester United ?. Jo, sincerament, en tinc les meves dubtes a dia d’avui. Però, pensant-t’ho fredament, tan li fot: juguem contra qui la juguem... LA GUANYAREM !!!

Avui, per culpa d’una tediosa i llaaaarga conferència sobre “empresa i banca” no he pogut sortir a córrer ni anar pel Club. Se’m acumula la feina de posar-me en forma per la Cursa de Cardedeu...

“...te dejan sus herencias, te marcan un sendero y te dicen lo que es malo y lo que es bueno, pero... ni los vientos son cuatro, ni siete los colores y los zarzales crecen junto con las flores y el Sol sólo es el Sol si brilla en t. La lluvia sólo lluvia si te moja al caer. Cada niño es el tuyo. Cada hembra tu mujer. Vivir para vivir. Sólo vale la pena vivir para vivir (JMS-Para vivir, 1974).

.

1 comentario:

  1. Jo prefereixo l'Arsenal Speedy! Tot i això les ganes de revenja al ManU segueixen intactes per les semis de l'any passat!
    Ara, que consti que amb el Chelsea ho veig cru! A Madrid guanyem! O almenys no perdem!

    Pau.

    ResponderEliminar