sábado, abril 4

EM SEMBLA …

.
... que "l’he cagat", i mai millor dit.

Així que com diria, de la foto annexa, el vostre amic Aznar :

" disis mai frien ".

I es que com que continuava fent-me mal l’esquena (puto cotxe !!!) i amb molèsties al maluc esquerra, aquest matí després d’esmorzar m’he pres la meva “fórmula màgica” infalible per aquests casos:

un Normulen (antiinflamatori) i un Myolastan (relaxant muscular),

condimentats” amb el protector d’estómac (un Omeprazol). Però es veu que aquest cop el cocktail no ha funcionat perquè (per dir-ho finament) m’ha produït un desarreglo estomacal que esperem que no m’obligui a córrer demà amb un “dodotis”, encara que sigui marca Nike... o potser ha estat el pesto que m’he fotut amb els tortellini d’espinacs i formatge fresc que m’he pres per dinar...?. Vete tú a saber. I a sobre, aquesta nit, sopar d’aniversari(veient el Valladolid-Barça es clar...)

La que m’espera demà si això no s’atura !!!.

A mig matí he sortit a “estirar les cames” pels voltants de casa. Tinc el nas ben tapat i em costa respirar, però de cames vaig bé; això vol dir que demà hauré de tirar de Utabon o tornar a desenterrar les “tiretes del nas", perquè sinó m’ofego i vaig amb la boca desencaixada tractant d’agafar aire, com un peix fora l'aigua.

Quan escric això falten ja menys de 16 hores per la sortida de la Cursa... cursa que correré finalment amb les meves velles i estimades ASICS; però no tot serà “vell” (a part de mi i de les sabatilles): estrenaré els pantalons que em vaig comprar ahir, que son com els coulotte que porto normalment però més curts del camal, i els nous mitjons d’estiu.

Ja falta menys !!!

“...que volin els falciots no vol dir que ells esquitxin el mar d’homes i barques i li plategin el llom de mirall clar; que volin els falciots tant li fa al mar... que volin els falciots no vol dir que s’hagi de brodar el cel de llumenetes o que es pinti la lluna un quart creixent; que volin els falciots tant li fa al cel..” (JMS-Els falciots, 1973).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario