viernes, mayo 8

SATISFET …

.
Avui és un d’aquells dies en que, en arribar a casa, et dius:

- “bona feina, Txabi ...!!”

un dia en que, en rebobinar mentalment el què has fet de feina, i cóm ho fas fet, fa que et sentis cofoi i orgullós de tu mateix i de cóm has plantejat i t’han sortit finalment les coses. Perquè no hi ha res que em tregui més de polleguera en temes de feina que el que em vulguin “xulejar”, prendrem el pèl o -pitjor encara- prendrem per idiota; i això, a aquestes alçades del partit (i per molt que “ens apreti” l'actual conjuntura econòmica) es quelcom que no li passo ni li accepto a cap client... ni a ningú. Els detalls no venen al cas, pero, repeteixo:

- "bona feina, Txabi ...!!".

Divendres és tradicionalment dia de sortida amb els companys runner’s del club; però he pensat que com “els tres tristes tigres de can Mèlic” tenen la Triatló de Sitges diumenge al matí, igual avui no sortien, així que el que he fet ha estat fer el recorregut curt per la Diagonal (els 3,5 quilòmetres, a bon ritme). I el que no hi ha manera de treure’m de sobre és el refredat, que em fa anar amb el nas completament “tapat”, sense poder “colar” ni una sola inspiració d’aire, cosa que em fa anar -encara més- amb la boca oberta, com un peix agònic fora l’aigua. Veurem si d’aquí al proper diumenge, per la Cursa de Cardedeu, la cosa ha millorat, perquè entre el refredat i la calor que ja comença a fer... vaig ben lluït !!!.

Tri-banderos: Bona sort diumenge a la Triatló de Sitges !!!
(allá estaré per animar-vos i per filmar-vos...)


Apunt per en Nacho: si jo visc a un dels extrems de la Diagonal (a Esplugues) i tu justament a la punta contraria de la Diagonal (a Diagonal-Mar) ... perquè sempre que quedem per sopar ho fem al Poble Nou ??? (la variant Port Olímpic tampoc "cola"). Com va dir la meva estimada Scarlett: “A Dios pongo por testigo que nunca más volveré a bajar hasta allá abajo per sopar amb vosaltres”. El proper cop, sopem a... Sant Just !!! (per exemple).

Depèn de què facin els merengones demà dissabte, diumenge podem ja ser Campions de Lliga. (si guanyem nosaltres al Vilareal, es clar...). Veurem.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario