sábado, junio 6

CON QUE “VAMOS A IR TRANQUILITOS”, EH… ?

.
Qui els va parir als de la colla dels divendres... amb l’Albert i el seu “jo aniré molt tranquil·let, que diumenge tinc Triatló a Salou…” ; en Juan Carlos i en José Manuel amb el seu “ se puede hacer bien, sube un poquito pero…”. Repeteixo: qui els va parir !!!. I es que divendres, del que anava la cosa era de sortida per muntanya, muntanya amunt, per ser més exactes. Un xic més de 9 quilòmetres pels voltants de can Mèlich, pujant i baixant, pujant i baixant; sense rubor confesso que uns 400/600 metres (en dues tirades) els vaig fer gaire be caminant, a bon pas, però gaire be caminant, perquè anava “esbufegat”, amb les pulsacions disparades i els pulmons descontrolats (de cames, per contra, bé...). I per acabar de rematar-ho, en el darrer quilòmetre/quilòmetre i mig -de forta baixada- vaig poder descobrir que -en baixades empinades- les Saucony em fan mal al pont del peu, a la banda interior. Però bé, una sortida satisfactòria i gratificant en la que -excepte en aquells 400/600 metres- vaig trobar-me bé. I es que és el que em diu l’Albert:
- Quan sortim per muntanya no saps dosificar-te, surts molt fort, i més sense saber el què t’espera al davant, sense conèixer el recorregut; vas a un ritme massa fort per tu, com si anessis “en pla”, i això no pot ser.
Avui al matí, per “estovar” el tema cames ha tocat sauna i jacuzzi, que m’han anat força be...
I aquesta tarda, la meva estrena com a voluntari del Campionat d'Europa d’Atletisme Barcelona 2010; es tractava d’acompanyar en “Barni” (la mascota dels campionats) mentre els nanos es feien fotos amb ella. L’acte eren unes “Jornades Esportives” a Esplugues.
Demà els “Tri-banda” tornen a triatlonar, aquest cop a Salou. Encara no sé si podré anar a veure’ls (i això que són ja més de les onze de la nit de dissabte); depèn de com em llevi demà.

Apa, siau !!!
.

1 comentario:

  1. Hola Txabi, si vas llegir la meva entrada del divendres 29 de maig, vas veure que la matada que has fet tu ja la vaig fer jo!!! La veritat és que la ruta és molt maca, però ho trobo excessiu per "sortideta" de divendres (comparada amb la Carretera de les Aigues i encara més a baixar fins el Cervantes) Per això aquest divendres no vaig venir amb volsaltres, vaig sortir en bici amb el Per (però menys estona que ell) que ha de fer quilómetres per La Pedals d'Occitània que la té el 24 de juny.

    ResponderEliminar