martes, agosto 4

NO, NO M’HE ESTAT AMB ELS BRAÇOS PLEGATS, NO…

.
.... encara que no hagi “rendit comptes” de la meva activitat esportiva.

La setmana passada va estar força be:

dilluns, una mica de bici, els oblidats exercicis de braços i classe d’abdominals;
dimarts, Susana em va deixar “tirat” i no vaig poder jugar amb ella a soft-ràquet... això va possibilitar el que en Martí (primer cop que jugava amb ell), m’apallissés en els quatre partits que varem jugar;
dimecres, descans;
dijous, una mica de bici i un “comiat de vacances d’abdominals” amb una classe amb l’Albert ... i el seu “puto parabrises”! (té collons la cosa: tot l’any amb el ventre gaire be pla i ara, que toca “ensenyar-lo”, faig una mica de “panxeta”; si es que...).

I diumenge, baixant de Sant Julia, 10 quilòmetres en bici, exercici de braços i estiraments.

Ahir per la tarda -ja fem jornada intensiva- em vaig donar festa (tenia que anar a comprar algunes cosetes, entre elles, les entrades pel Gamper per la Marta i en Roger) i per avui ja vaig aparaular dijous passat amb en Jordi jugar a soft-ràquet, també a modo de “comiat”estiuenc.
Com veieu, de córrer més bé poc/gens i és que dilluns passat, en fer un dels exercicis de màquines a les cames, vaig sentir una forta punxada a la part superior del genoll esquerra, l’opera’t del menisc, així que per consell de l’Albert no he estat corrent des d’aleshores;
Dos dies, només dos dies.... i sortim volant cap a Costa Rica-Nova York; aquest dijous per la tarda la Marta i jo emprenem el vol !!!

(... i què me’n dieu d’aquest sofisticat aparell que ha sortit fa poc al mercat per “marcar abdominals” ....? el de la foto, evidentment, NO SOC JO ).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario