miércoles, agosto 26

SORTIR A CÓRRER …?

.
Aquesta era sens dubte la intenció a mitja tarda; però cap allà les set he trobat (per fi !) la web de la gent que va fer les fotos a la NEW YORK HALF MARATÓ.
Però, quin desastre !. M’he tingut que mirar (en blocs de 24 fotos cada meitat de “pantallazo”) prop de 38.000 fotografies ! que, a sobre, estaven col·locades sense cap ordre ni concert... totes desendreçades: ni per temps, ni per zones de cursa... Per sort per a mi, la cursa la vaig córrer amb una samarreta groga d’allò més llampant, cosa que m’ha facilitat avançar amb rapidesa... però tot i així he estat gaire be tres horetes (els ulls se’m sortien de lloc).
Resultat? N’he trobat, acceptables, 3 fotos: 2 de molt bones de l’arribada (cadascuna feta des de cada costat, i sortint -en una d’elles- el “meu temps oficial per a la història”) i 1 foto davant del cartell de la cursa, ja amb la “immerescuda medalla” penjada al coll.
Ara a veure cóm m’ho faig per demanar-les.
Ahir per la tarda vaig intentar “la missió impossible”:
vaig entrar a la web de “
Continental Airlines” i al apartat de “Atenció al client” els vaig fer el prec de que em gestionessin el retornar-me la navalla suïssa que va quedar “retinguda” al aeroport de San José de Costa Rica. Els he demanat si, per “valija interna” me la poden dur a l’oficina de la companyia al aeroport del Prat. Ja veurem cóm es comporten... o si al menys em contesten.
(ja fa anys, al Brasil, em vaig deixar sobre el taulell de VARIG a Rio de Janeiro una de les meves gorres favorites.. i vaig aconseguir que me la retornessin al Aeroport de
Manaus... encara que un any després me la vaig oblidar en un restaurant de Cannes; així que no perdo l’esperança de retrobar-me amb la meva navalla).

Apa, me’n vaig a clapar, que els ulls no m’aguanten de plorosos, vermells i irritats...
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario