jueves, septiembre 24

AIXÒ ÉS LA PERA... !!!

.
Si hi ha algú que odii anar de compres a IKEA, aquest -sens dubte- soc jo. Doncs be, avui que és festiu a Barcelona (la Mercè) i que m'he donat festa -i demà- se'm ha ocorregut anar-hi, jo solet, per comprar un joc de paelles noves.
Després de passar per l'ambulatori de la SS (no, d'aquella no, de la seguretat social vull dir) per anar a recollir el part de confirmació de la baixa de la Marta (fins dimecres que ve, al menys, estarà de baixa) me'n he anat cap a l'Hospitalet (repeteixo, l'Hospitalet i no pas Barcelona)... i els d'IKEA tenien tancat !!! Tocat els collons... Així que, ja que estava al carrer, m'he dit: “aprofita i ves a deixar els papers al despatx de la Marta”... però els festius no tenen porter !!!. Total, com deien aquells, “si hay que ir, se va, pero ir p'á ná...”. Doncs això.

Dilluns i ahir, "festa" a nivell d'activitat esportiva (no vaig fotre ni brot); però dimarts al vespre vaig “descobrir” un circuit urbà al costat de casa força interessant (asfalt, travesses de fusta, terra i gespa, tot entremaliat); vaig sortir de casa, vaig donar dues voltes al perímetre de la finca, creuant pel parc que hi ha al darrera, i després vaig baixar pel carrer dels Sometents, carretera d'Esplugues, creuant el pont i baixant pel revolt de sota el mateix pont (per darrera del ajuntament) per la zona enjardinada que van arreglar ja fa temps; pujada per la part esquerra de la zona de l'església (força pujada i amb esglaons), per tornar a baixar i fer el trajecte de “la riera” del costat de casa (ara ja perfectament enjardinada) per acabar pujant per la llarga graderia que va fins al mateix carrer de casa (força empinada). Deu ser recorregut d'uns quatre quilòmetres i escaig, però ben exigents; ho repetiré sovint, perquè per a mi és un bon reforç per la potència de cames.
Aquesta tarda “trauré a passejar” una estona a la Marta (està bastant millor, però fins "els mismísimos" d'estar tombada al llit des de fa 10 dies); anirem a veure “Malditos bastardos”, per recomanació de l'Andrea.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario