martes, septiembre 8

QUINA PALLISA !

.
Doncs no, la Susanna no ha vingut avui (segon "plantón"). Però hi ha hagut soft-ràquet... collons si n'hi ha hagut. Han estat 5 partits en els que "he suat la cansalada"...
He guanyat el primer fàcil, a un paio que no coneixia.
- "Amb aquesta raqueta no m'entra res..." anava dient el paio, un cop i un altra a cada pilota fallada. Total, 15-3.
Però, ai senyor!... en els altres quatre partits, quina revolcada ! ...he acabat reventat ! a veure quan la meva maleida "competitivitat" deixa pas -d'una punyetera vegada- al seny i, si veig que no arribo ni de conya a una pilota baixa, curta, a ran de planxa, i engantxada a la pared quan jo estic al fons de la pista, doncs no hi vaig i punt, en lloc de fer l'esforç inútil per arribar-hi i fer-me la "rebrincada" a l'esquena que tant mal em fa després durant dies i dies...
I és que jo soc així, no puc evitar-ho...
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario