jueves, octubre 15

CENTRE MÈDIC TEKNON: SESSIÓ DOBLE... !!!

.
Ahir, cita amb el traumatòleg. Tranquil·litat absoluta, no hi ha rés. Ni al genoll, ni al turmell, ni al peu. He descobert, però, que tinc una cosa que és “la cintilla” (deu ser un terme col·loquial entre traumatòlegs). És la prolongació del múscul de la cuixa, que baixa pel lateral del genoll, que és on tinc molèsties, però rés greu. Sí que em va comentar el traumatòleg que, el millor que vaig poder fer, va ser “parar” durant gaire bé dues setmanes.
La segona cita a la Teknon ha estat pitjor: aquesta matinada (bé, a les 06,15) m'he despertat amb un dolor terrible, intens, realment insuportable, a la part baixa dreta del abdomen. Auto-diagnosis immediata que jo mateix m'he fet sobre la marxa, mentre em queien els "llagrimots": apendicitis. Hem sortit amb la Marta -volant- cap a la Clínica i després de analítiques, calmants directament en vena, radiografies i ecografia... el dictamen ha estat de un CÒLIC NEFRÍTIC. En els meus 52 anys no havia sentit mai un dolor tan fort, tant intens (tant “cabronàs”) com el d'aquest matí. Segons diuen, ara ja estic preparat per parir.
En principi no es detecten pedres, pel que creuen que potser només serà “arenilla” i que amb un parell de dies de repòs i antiinflamatori, protector d'estómac i Buscapina Compósitum hauria d'aturar-se el tema. I el que sí haig de fer-me la propera setmana és una nova analítica complerta, perquè m'ha sortit un índex de sucre molt alt (ets diabètic ? m'ha preguntat el metge en veure els resultats de les analítiques).
Així que, entre altres coses... se'n ha anat a norris la cursa del diumenge a Sabadell.
Quan ja estava de retorn a casa, m'han trucat els de la Cursa “Nike Human Race” per dir-me que aquest dissabte hi ha un entrenament, a la Ciutadella, de tota la gent que el dissabte 24 farem la Cursa (si ja em trobo bé, aniré a veure-ho, però per descomptat no podré fer aquest entrenament).
Ens fem grans... !
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario