miércoles, octubre 28

EL PRIMER GRAN REPTE...


Acabo d'inscriure'm a la mitja marató per excel·lència, a la que -diuen- és la millor Mitja Marató d'Espanya: la Mitja de Granollers (“la mitja dels Cobardes”, ja que la majoria d'ells són de per la comarca).
Serà la meva segona “mitja”, amb un difícil repte a superar: 1:54:02, que va ser el temps de la meva primera -i única- que he fet fins ara (la Mitja del Maresme 2009). I dic “difícil de superar” perquè aquella va ser plana, planeta, plana... i la de Granollers té un perfil de pujadeta continua fins a la meitat, per anar baixant a la segona part.
No sé, ho provarem. Aquest cop però, per preparar aquesta -per a mi- exigent Mitja, seguiré amb l'Albert un pla d'entrenament seriós perquè, sinó, puc “fer figa” d'una manera escandalosa. La cursa que possiblement no faré serà la de Sant Vicenç dels Horts del dia 15 de novembre, perquè el 8 tinc la de Sants... i el 29 la Jean Bouin, amb el repte de superar el meu millor temps fins ara en curses de 10 quilòmetres (els meus “esplèndids” 47'58'').
Però, sigui com sigui... Granollers, allá voy !!!
Nota: no sé com acabarà la cosa, però el Barça sembla que n'ha aprés del ridícul d'ahir dels merengones i ha sortit ben endollat al partit amb els lleonesos en el partit de Copa del que te dije (minut 30 de la segona part, guanya 0-2, tots dos gols d'en Pedro).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario