lunes, noviembre 30

I AVUI ...

... F E S T A ! ! !
I es què, com inicialment havia previst anar a Florència per lo de la Marató (cóm els hi haurà anat ? no en sé res...) em vaig agafar el dia d'avui com a festiu; finalment no hi he anat, però no he variat el pla festiu, perquè s'acaba l'any i haig d'esgotar les hores de vacances.
Aprofitaré per anar a fer "recaditos": portar a canviar la bateria de la BMW de la Marta, alguna compra nadalenca, arreglar-me quatre pantalons que em vaig comprar ja fa dies, anar a dinar a casa dels pares, pagar la punyetera multa del aeroport (no ha prosperat el recurs i m'han confirmat els 150 euros... i els dos punts del carnet !!!) i anar al club a fer una mica de "recuperació activa".
Apa, que treballeu força !.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario