domingo, noviembre 29

JA NO HI HA MARXA ENRERE...

.
Són les 7,23 del matí; ja he complert amb el ritual del esmorzar matiner (dos grans sucs de taronja, torrades amb pernil, cafè -doble- amb llet, mel i cereals) i estic fent temps per despertar a la Marta per anar fins a la Plaça Espanya a trobar-nos amb tota la gent que participa avui a la Cursa. Per cert, em vaig oblidar ahir d'en Juan Carlos, que també la corre avui, amb la seva “”obsesiva-manía” de baixar dels 45'.
I de tant pensar en la cursa, me'n he oblidat -o he deixat en segon pla- dos grans esdeveniments que es produiran tabé en el dia d'avui. Primer, que en acabar la cursa anirem cap a Premià de Mar a dinar a casa d'en Gelo, lleonès que és ell, a menjar... botillo com l'any passat, amb en Jaume, en Xavi, la Carme... Serà un dinar d'aquells llaaaaargs, amb una llaaaarga sobre taula que, gaire bé, “empalmarà” amb el segon gran esdeveniment del dia: el Barça-Madrid d'aquesta tarda a les set; n'estic tant convençut de que els “machacarem” que gaire bé ni hi penso (crec que serà un clar 3-1).
El temps: el dia s'ha llevat, com es preveia, ennuvolat i fred, i no plou.
El meu temps ?: jo crec que faré... 47'25''.
I, pels meus companys runners de la marató florentina d'avui... molta sort !!!.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario