sábado, diciembre 26

PATIREM …

.
Sí, crec que patirem a la Cursa dels Nassos...

Com si es tractés d’una tragicòmica coincidència, TINC EL NAS BEN TAPAT ! (és el inici d’un bon refredat..). Jo, que ja no respiro gaire bé pel nas, aquest matí he sortit a córrer una estona pels voltants de casa... i m’ofegava. En principi volia anar a córrer al Club, però en “Santa” ens ha portat una nova impressora per casa i l’he començat a instal·lar... i collons amb la informàtica ! perquè ho fan tan complicat ?. Me’n he sortit, sí, però al cap de una bona, bona, estona; no vull ni pensar les hores que em passaré intentant descobrir totes les prestacions/aplicacions del meu nou “iTouch” ! (de moment, només hi he “carregat” música).

Se m'acumulen els llibres per llegir: estic més o menys per la meitat de “El símbolo perdido”, està guardant el seu torn “La mano de Fátima” (que crec que no m’entusiasmarà) i les peques m’han regalat per Nadal el darrer d’en Grisham: “La trampa” (... i encara no he començat -sempiterna assignatura pendent- amb les “Páginas Amarillas” !).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario