jueves, enero 21

AHIR ...

... literalment "la vaig cagar".
Perquè el què no es pot fer és acabar de córrer... i no estirar !!! (... i mira que m'ho te dit l'Albert, eh ?); però mira tu, vaig arribar a casa -cansadot, la veritat- vaig començar a parlar amb la Marta, i que si pata-tin, que si pata-tan... i cap a la dutxa, a sopar i cap al llit a llegir una estoneta (no m'acabo "El símbolo perdido" ni a tiros...); resultat ? aquest matí tenía agulletes fins a les parpelles !!!. I avui les natges (nalgas, cachetes, cul.... com els hi vulgueu dir) les tinc tant adolorides que em fot mal fins el seure (... i mira que, normalment, ja vaig força de cul !). I m'he descobert un dolor nou: el lateral extern del genoll dret. A saber tu que serà això ara...
Per sort (?) els temps a superar a la Cursa de Sant Antoni d'aquest any és de 49'48''.... molt malament m'hauria d'anar... no ?.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario