lunes, enero 25

AIXÍ M’AGRADA, TXABI … !

.
Que tot i amb el cansament per la cursa d’ahir (tinc molèsties, sobre tot, a les natges i els isquiotibials d’ambdues cames), avui “no m’he deixat anar” i en sortir del despatx me’n he anat cap al Club a fer “recuperació activa”:

- 10 quilòmetres en bici,
- Exercicis de braços (... no vull que a la Mitja Marató em torni a passar el mateix a les articulacions dels braços en acabar),
- Sèries d’abdominals,
- ... i una llarga sessió d’estiraments.

Demà, en principi, “toca” soft-ràquet, però parlaré amb l’Albert a veure cóm enfoquem la preparació per la Mitja de Granollers, d’aquí a només 13 dies ja.

A la “bossa del corredor” de la Cursa d’ahir hi havia, com sempre, el “Calendari de Curses de Fons de Catalunya 2010”, i és en base a aquest que m’he fet “el meu” calendari de curses 2010. I és -o vull que sigui- aquest:

24 de gener – XXXII Cursa de Sant Antoni (que ja la tenim al sac).
7 de febrer – XXV Mitja Marató de Granollers (el meu gran repte de l’any; m'hi estreno).
7 de març – o XXV Cursa Vila de Sant Boi (per segon cop) ó fer ½ Marató de Barcelona (fent-la dins de la Marató).
14 de març – Cursa d’Esparraguera (segon cop; una cursa “per fer marca”, que diria l’Albert... i després, a dinar a "La Vinya Nova").
21 de març – II Mitja Marató Costa de Barcelona – Maresme (per segon cop ja, amb l'objectiu de millorar el temps de 1h 54' 03'').
18 d’abril – XII Cursa dels Bombers (... i ja en van 3).
24 d’abril – I Cursa nocturna de l’Hospitalet (és el primer cop que la fan).
9 de maig – XVI Cursa de San Isidre a Cardedeu (a treure’m "l’espineta" del meu desastrós temps de l’any passat).
30 de maig – XXXII Cursa d’El Corte Inglés (no vaig quedar gens content amb el meu temps de 2009).
21 de juny – XX Cursa de la Vila Olímpica (m’hi estreno).
4 de juliol – III Cursa de La Maquinista (gens content amb el meu temps de 2009).
12 de setembre – XV Cursa del Poble Nou (segon cop; és la primera cursa després de l “rentrée estiuenca”).
19 de setembre – XXXII Cursa de la Mercè (ja per tercer cop).
3 d’octubre – XXX Ciutat de Cornellà (m’hi estreno també).
17 d’octubre – XX Cursa Club Natació Sabadell (el 2009 no la vaig poder fer per la caiguda en moto).
7 de novembre – XXXII Cros de Sants (ja també per tercer cop).
28 de novembre – LXXXVII – La Jean Bouin, la “meva” cursa... (i és per això pel que no podré anar a Sant Sebastià a córrer la Marató: no me la vull perdre !).
26 de desembre – IV Cursa de San Silvestre de Lloret (però aquesta és de 5 quilòmetres... m’hi estreno també).
31 de desembre – Cursa dels Nassos de Barcelona ( per quarta vegada ja...).
Espero, confio i desitjo que les lesions... i sobre tot els anys (aquest 2010 ja en faré 53) em respectin i pugui tirar endavant sense problemes aquest ambiciós calendari. Són 19 curses l’any (amb 3 mitges maratons dins del primer trimestre, amb fred, que és com a mi més m’agrada córrer).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario