jueves, julio 15

JORNADA TRANQUIL·LA

Justament avui, que no ha fet tanta calor, m’ha tocat anar tot el dia en cotxe (que de tant en tant s’agraeix, per altra banda).
El tall al dit del peu “progresa adecuadamente”, però em fa la guitza en caminar així que de sortir a córrer, rés de rés altra cop. Però el tall m’està permetent també donar descans al meu genoll esquerra, així que mato dos ocells d’un tret. A més a més, avui tampoc hagués pogut sortir a córrer perquè tenim sopar d’aniversari de la Marta (el primer d’una sèrie de sopars d’aniversari que s’ha programat ella mateixa) i “tocava” arribar d’hora a casa.
Com diuen al “Polonia”:
- ho sento, però algú ho havia que dir...
i el que vull dir és que, collons, cóm corre aquest 2010. Us en heu adonat de que ja ens hem cruspit la meitat del mes de juliol ?.

Demà ja tinc la primera “toma de contacto” al Estadi de Montjuic amb els meus companys voluntaris del area de “Protocol i Cerimònies” del Campionat d’Europa d’Atletisme (per cert, molt bo el spot -presentat a TV per especialitats esportives- "de lluny tot sembla més fàcil; vina a l'Estadi"...). Apart de començar a explicar-nos ja coses específiques de la nostre tasca en concret, ens donaran les acreditacions i també l’uniforme (motxilla/bossa, sabatilles, samarreta, pantalons i qui sap si dessuadora o jaqueta, tot de la marca “JOMA” que és sponsor oficial del Campionat).
.

2 comentarios:

  1. No, home no! La frase és "algú ho havia de dir". Tenir que és una construcció del tot inaceptable.

    A veure si ho fas bé, que estaré per allà vigilant-te.

    ResponderEliminar
  2. Ei! Veig que ho has canviat. Gràcies, ara ja no fa mal a la vista. I disculpes per la impertinència ...

    ResponderEliminar