lunes, octubre 4

SANT TORNEM-HI !

Després d’una setmana "en el dique seco" per prescripció facultativa, avui he anat al Club amb ganes de “tornar a la feina” fent:
- 3 quilòmetres a ritme 11 a la cinta, per provar cóm responia “l’empeine” (resultat: em continua emprenyant i crec que -o molt m’equivoco- aquest ja serà també un altra “dolor crònic” amb el que hauré de conviure corrent...).
- 12 quilòmetres a bon ritme en bici i
- Llarga sessió d’estiraments.
M’he trobat bé, però no he volgut forçar el peu corrent; aniré “in crescendo” amb el pas dels dies, perquè haig d’anar “acumulant quilòmetres” de cara a la Mitja Marató del Mediterrani del proper dia 24.
Estic esperant “en candeletes” que l’Alberto “pengi” d’una punyetera vegada les seves/nostres fotos de Berlín (el paio ha tornat un altra cop aquesta setmana a Alemanya, però per “feina”... i per poder gaudir de la  fantàstica “ October fest ”, la festa de la cervesa); jo, de fotos meves en tinc realment poques i, de la Marató en sí, cap ni una; avui n’he encomanat dues a l’empresa que hi havia en el recorregut (una corrent a la part final de la Marató, amb la majestuosa Porta de Brandemburg al darrera meu, i l’altra en acabar-la, ja amb la medalla penjada al coll).
.

1 comentario:

  1. Me encantan las fotos!! la que estas en el momumento a los judios es genial..a mi no me dejaron subirme.

    ResponderEliminar