domingo, noviembre 21

- " EL BARÇA SE RESERVA…


… de cara al derby”.
- “Guardiola, a echarle una mano a Juanma Lillo…”
- “El miedo al Madrid, deja a Piqué en el banquillo…”
Ja,  ja  i  ja !
Tots aquest titulars “made in Marca” podien haver estat possibles abans del partit (és més, possiblement algun s’hagi publicat i tot). Però, aquest Barça és insaciable. ¿ Echarle una manita a Lillo...?, doncs no, una “manita y tres deditos más”. I, d’en Messi, ja ni en parlem: 101 gols a Primera Divisió... y lo que te rondaré morena!. (8 gols... i en Villa no ha marcat: ens hem de preocupar ?).

Un altra matí de cursa. Fot fred, una “rasca considerable (i ja veureu, ja, la setmana que ve a Donosti !). Avui tornaré a córrer, per segon cop, amb els mitjons llargs “micronosequé” (espero que em vagin millor que el primer cop que me'ls vaig posar: em vaig retirar per primer cop en ma vida d’una Cursa...).
Ja he esmorzat, ja he escrit una miqueta.... ara me’n vaig a córrer la meva Jean Bouin.
Ara torno...

No hay comentarios:

Publicar un comentario