martes, noviembre 9

NO HA CALGUT...


… imitar en Neró i cremar “el chiringuito” del concessionari, tal i com m’havia promès a mi mateix, perquè avui -a dos quarts de set de la tarda- sortia cap a casa amb el meu cotxe nou... per fí !!!

I com que les coses, generalment, gaire bé mai passen per casualitat...

... a que no diríeu quines son les tres lletres de la matrícula del meu cotxe nou ?. Doncs jo crec que està bastant clar, tractant-se del cotxe, no només d’un runner com jo, sinó d’un recent “maratonià”; aquestes tres lletres no podien ser unes altres que:
G  Z  K
La “G”, en homenatge al gran atleta etíop Hayle GEBRSELASSIE ara que es retira, després d’una trajectòria esportiva realment espectacular.
La “Z”, com a sentit tribut al gran corredor xec Emil ZATOPEK (una “bèstia parda” corrent...).
... i  la “K”, en un sincer reconeixement als fenomenals corredors de KENYA.

Quines, sinó aquestes, podien ser les tres lletres de la matrícula del meu cotxe nou ?.
.

1 comentario:

  1. Home, una mica agafat amb pinces, però bé, farem com que passa. Felicitats pel cotxe!

    ResponderEliminar