sábado, noviembre 13

SOC UN SUPERVIVENT !

Sí, soc un supervivent d’una “matinal sabatina a IKEA”; i, a sobre, he batut amb escreix la meva millor marca personal (MMP): hem entrat a les deu en punt i en sortíem passades les dues de la tarda !. I recordava jo aquest matí que la nostra història amb aquests espavilats suecs es remonta ja a l'any 1989 quan vivíem a Las Palmas; i és que va ser allà, a Canàries, on es va obrir el primer IKEA d'España; i allà és on l'Andrea -amb poc més de dos anys- va donar les seves primeres "immersions a la gabia de les pilotetes de colors"...
Per cert, quan sigui (més) gran, vull ser com el Sr. IKEA... quina màquina de fer duros !.

D’aquí a un parell d’horetes, Barça vs. Vila-real, equip que ha puntuat en les seves tres darreres visites al Estadi, o sigui que del que es tracta avui és de trencar amb aquesta ratxa. La meva aposta: 3 – 1.

Per cert, m'acabo d'inscriure a la JEAN BOUIN, com a "escalfament" per a la Marató de Donosti de set dies després, com ja vaig fer corrent la Cursa de la Mercé per preparar la Marátó de Berlín (espero que amb el mateix, o millor, resultat...).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario