sábado, febrero 12

AHIR, SESSIÓ DE MASSATGE

… 22

Dilluns, dimarts i dimecres: exercici de tot tipus.
Dijous, descans
... i ahir divendres, sessió de massatge de cames.
Em vaig “estrenar” amb en Gilbert; fins ara, sempre me’ls havia fet la Lourdes, al club, però ahir vaig decidir provar-ho amb en Gilbert, així que me’n vaig anar per la tarda cap a la seva casa-consulta.
Resulta que de cames ja anava bé, no tenia gens de molèsties, tot i la Mitja Marató i el “mini tute” del inici de setmana; però ja li havia dit a Gilbert que hi aniria i no m’he pogut/vulgut tirar-me enrere. I ha valgut la pena, té bones mans. I una confirmació: la meva cuixa dreta està més musculada (i, per tant, necessita més estona de massatge, en una proporció de 4-1) que la cuixa esquerra.
Avui no he fet res; així doncs, demà hauré de reprendre l’activitat, després d’un “3 sí – 3 no” en el còmput setmanal d’activitat. I, per la setmana que ve, el propòsit és aquest:
- Dilluns, uns quilòmetres en bici
- Dimarts, uns 10-15 quilòmetres corrent “a ritme marató” (6:00 / 5:42)
- Dimecres, una mica de bici y després, una bona estona de “sillón-ball” veient el Arsenal-Barça de Champions.
- Dijous, uns altres 10-15 quilòmetres corrent com dimarts.
- Divendres, tranquil·litat.
De cara a dissabte i diumenge, ja veurem.

Està jugant el Barça al Molinón. Si avui tornem a guanyar, ens allunyarem encara més del “antic rècord” de 16 partits seguits del “Madrid en blanc i negre”, perquè ja en seran 18. I demà a veure si l’Espanyol fa els deures i empata o guanya amb els “merengones” i així, encara que sigui per una vegada, el Madrid no tindrà el 6 punts assegurats que té cada temporada ja abans de començar-la.
(merda ! acaba de marcar el Sporting... tocarà remuntada).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario