viernes, febrero 25

SOC UN “FACILÓN”...

... 9
Avui divendres per la tarda tocava ITV; no, la meva ITV no, la de la moto d’una de les meves dones (no recordo en quin moment alguna d'elles, no sé quina, va decidir que les ITV de les cinc motos de casa -de les quals només una és la meva- les tenia que anar a passar jo: mai cap de les dones de casa meva n’ha passat cap, i ja en porto...). El cas és que això em donava poc marge de maniobra aquesta tarda per poder sortir a córrer amb els nanos... i també què poques ganes que en tenia. Però sí que hi volia passar per veure a tota la colla recollint les seves samarretes, Marco inclòs. I és clar, com que soc tan “facilón”, tot ha estat arribar -amb ells ja a punt de marxa- i convencem perquè em canvies i sortís a córrer amb ells; i això és el que he fet, tot i tenir-ne poques/gens de ganes. I, per no tenir-ne ni ganes, la tiradeta no ha estat malament: tots agrupats des de Can Mèlich i fins a La Creu de Pedralbes: 10,400 quilòmetres entre anar i tornar, fent els primers 4 quilòmetres (fins a la Font del Cervantes) a 4:55, sense “despenjar-me” de la resta del grup. Jo he girat cua a La Creu i he tornat al Club, però en Marco, l’Albert, en Xavi i l’Enric han baixat per Avda. Pedralbes fins a la Diagonal, per tornar agafar el Parc Cervantes, però per baix, creuar-lo cara amunt i tornar al Club. Quan ells han arribat, jo feia estona que ja estirava.

JA TINC NÚMERO de DORSAL per la MARATÓ : és el  ... 6  6  5  4 ...

(C.Q.  382,4  35-216-166,4)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario