domingo, abril 10

CURSA DELS BOMBERS (1)

Com aquell que no vol la cosa, són les vuit en punt del matí i el termòmetre ja marca 17 graus. Per tant, sembla ser que avui el sol “picarà de valent. Aquí a Esplugues, per la finestra del despatx, veig que -al menys- bufa el vent, fent moure força les branques dels arbres del jardí.

He canviat les habituals torrades amb pernil per les restes d’un plat de la pasta fresca que em vaig fer per sopar ahir al vespre tot arribant de can Barça; l’he acompanyat del clàssic bol de cafè (doble) amb llet i els cereals i m’enduré -com sempre- un plàtan per prendre-me'l tot esperant el tret de sortida.
En principi, m’he de trobar davant de l’entrada del calaix dels "sub-40", amb en Marco, l’Alberto (?), la Belén, en Per, en Xavi i l’Esther (del club); possiblement també em trobaré per allà a l’Olga i la Trini (del B-10), i espero que també amb la Montse i la Maria José (les meves dues “Cobarde sisters”, que tampoc se’n perden una) i amb en Lluís i en Joan, del despatx. Encara que, entre més de 25.000 corredors, això de “trobar-se” pot arribar a ser tota una quimera...

Comença, un any més, l’espectacle dels Bombers !.   Som-hi !.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario