domingo, mayo 15

78 - 82

(entrada de dijous)
Què és això....
  • Un resultat ajustat de bàsquet ? 
  • Els mils d’euros guanyats l’any passat i els que ja porto guanyats aquest any a aquestes alçades ?
  • Un quadrienni meravellós, amb records nostàlgics de joventut (tenia jo 21-25 anys...)?
Què va !. Aquestes dues punyeteres xifres son els meus quilos d'ara fa un any (78) i els meus quilos d’ara mateix (82); aquesta ha estat la cruel constatació que he pogut fer aquest matí durant la rutinària revisió mèdica d’empresa. Quatre... quatre quilos més !. Amb la de quilòmetres i quilòmetres que he corregut, amb la de suades que m’he pegat... si m'arribo a quedar quiet, sense fer exercici, ja ni m’ho imagino. Encara que crec que, els darrers 3, els he “agafat” entre febrer i abril.
Així que ja tinc un nou objectiu, que no una obsessió:  tornar als meus ideals 78 / 79 quilos.
I ja he començat "a poner manos a la obra" aquesta mateixa tarda: uns altres 5 quilòmetres corrent a la cinta ( els primers 4,5 a ritme 5:15 i els darrers 500 metres a 4:36 ) amb una durada de 25:50 i una cremada de 430 calories. Continuant així, i vigilant una mica el que menjo... i les "cervesetes", en 15/20 dies tinc que tenir-ho enllestit.

Aquest vespre marxa cap a Palma part del equip Tribanda de Triatló: en Pau, l'Albert, l'Alberto i en David;  molta, molta sort a la vostre Iron Man mallorquina ! 
(el repte?: 1,9 quilòmetres nedant a la badia d'Alcudia -  90 quilòmetres en bici - i córrer una mitja marató, amb els seus durs 21,097 quilòmetres)
(esgarrifa només el pensar que l'Albert -per exemple- té com a objectiu... "baixar de les CINC hores" !)

Ah!, avui ja m’he pogut tornar a dutxar a la meva dutxa... gràcies Edu.
(hola Carlota, no sabía que “venías por aquí"...)

(C.Q.  667  72-371-296)
.

1 comentario:

  1. Peses més perquè tens més múscul. Diguem que ets més robust, més fibrós. És normal que la báscula et marqui més, això no vol dir que estiguis més gras. El que compten són els cm de cintura i segur que n'has perdut algun.

    ResponderEliminar