miércoles, mayo 11

CAMPIONS DE LLIGA...


... per tercer any consecutiu.
I és que está clar que, 

SER  DEL  BARÇA  ÉS  EL  MILLOR  QUE  HI  HA !.

Avui finalment la sortida en moto ha estat tota per la costa, des de Barcelona fins a Platja d'Aro, passant -per tant- per un dels meus trams favorits: els 21 quilòmetres des de Tossa de Mar i fins a Sant Feliu de Guíxols, per la que jo anomeno “la carretera de l'Any” (perquè hi han, exactament, 365 revolts, un per cada dia d'un any).
Un comentari al respecte dels 10 quilòmetres d'ahir: no només els vaig córrer, sinó que els vaig fer -com ja també vaig fer dilluns- canviant la meva manera de córrer; estic intentant passar d'un córrer “pendular” (el tronc tirat endavant, sense aixecar els genolls i gaire bé sense aixecar els talons de terra) a un córrer “circular” (el tronc completament vertical, aixecant els genolls i fent l'esforç d'aixecar els talons). És més cansat a nivell muscular, però vas més ràpid, corres més; però avui per avui, aquest no és un córrer “natural” per a mi, “no em surt si no hi penso contínuament”... serà qüestió d'anar-ho entrenant, entrenant i, a la vegada, anar fent tirades i més tirades en cinta de 10 quilòmetres a velocitat inferior als 5:00 (11,5-11 estaria bé) per anar accelerant el meu ritme "normal" de córrer.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario