miércoles, junio 29

JA SÉ PERQUÈ…


"la de baix., la dels 80 quilos.."
… feia tant de temps que no m’exercitava a les màquines heavy de reforçament de cames: tinc l’esquena feta pols !. I és que tinc tendència, a cada exercici que faig -el córrer inclòs- a forçar l’esquena per la zona lumbar, el meu "tendó d'Aquiles deslocalitzat". I ahir no van ser només les dues màquines heavy de cames sinó també la màquina dels pectorals (aquí hi forço molt i molt la zona lumbar -tot i que l’exercici és de braços- per ajudar-me). I és que, a més a més, tots els exercicis de braços són per a mi “descompensats” perquè s’han de fer, lògicament, amb els dos braços a l’hora i jo, des del accident de moto de fa ja un munt d’anys, tinc els braços, la força dels braços, molt, però que molt, descompensada (al braç dret, com a poc, tinc tres dels seus muscles “desapareguts” i això fa que, conscientment inconscient, m’ajudi de l’esquena per acabar de completar l’esforç a fer.
"la de dalt, menys heavy"
A grans mals, però, grans remeis: el que està clar és que els haig de continuar fent (al menys un cop per setmana), però disminuint la càrrega; ahir, a la heavy de cames de baix vaig fer una tirada de 100 aixecades, en quatre sèries de 25, aixecant 80 quilos cada un dels 100 cops... “y tampoco es eso”. Per tant, perseverança, però a menor càrrega.
Avui descans “obligat”(que agrairé): Junta General Ordinària Anual de Veïns.... tostonazo en estado puro ! (però, què hi farem, és només un cop l’any !).

.

No hay comentarios:

Publicar un comentario