lunes, octubre 17

CONFIRMAT !


Una setmana sense fotre ni brot… i estic fet caldo. És ben curiós això. Contra el que cabria pensar, una setmana de repòs hauria d’anar bé; el dia que t’hi poses t’hauries de trobar fresc, amb ganes... però no: estic “xafat”, desganat, “aplatanat”. Està vist que “desacostumar” el cos no és bona cosa i si, normalment, faig activitat física tres o quatre dies per setmana, el fet de “parar en sec” em deixa, paradoxalment, “destrossat”. Haurem de posar-hi remei, perquè diumenge toca Mitja Marató, tot i que el calendari de la setmana no m’és gaire favorable: demà, per una petita intervenció quirúrgica familiar, no podré anar a córrer; dimecres hi ha Champions al Camp Nou; dijous sí, sortiré a córrer o aniré a córrer al club; i divendres i dissabte descansaré; així que ja veieu quina serà la preparació per la Mitja (de tota manera, intentaré sortir a córrer demà al vespre pels voltants de casa en arribar de la clínica, sigui l’hora que sigui...).
Per acabar d'arreglar-ho, no he recordat que ja m’havia endut a casa la setmana pasada les “Asics donostiarres” de la taquilla del club, així que avui no tenia sabatilles per poder córrer; per tant, m’ha tocat posar-me les “Wilson de tennis” per fer 10 quilòmetres en bici i després una sessió lleu d’estiraments.
Anem bé per diumenge...!.
(C.Q.  1.254  138-584-670)

No hay comentarios:

Publicar un comentario