viernes, enero 27

Em toca la ITV anual


Setmaneta de repòs; després del “parón post-caiguda” durant un mes i de reprendre l’activitat -sense haver entrenat gens- en els 10 quilòmetres a Sitges i els 10 a Sant Antoni, els sòleus van “grinyolar”; així que m’ha anat de conya aquesta setmana de no fer res. I dilluns, no ho recordava, em toca passar la  ITV : fer-me la prova d’esforç i el eco-cardiograma anual.
Primer de tot, perquè per davant immediat tinc la Mitja Marató de Barcelona i, en un parell de mesos, la Marató de Barcelona. Veurem què tal surten dilluns les proves després d’una setmana “parat”; crec que el millor serà sortir a estirar una mica les cames demà o diumenge.
Però per sobre de tot, cal fer-ho per precaució, per prevenció: amb això no si juga. A partir d’ara també m’acostumaré a sortir a córrer amb la cinta del pulsòmetre al pit, per poder anar veient -en acabar- cóm evoluciono als esforços, ja sigui en cursa o entrenant (pel carrer). Ja, de normal, les meves pulsacions en repòs son bastant altes (85-90) però tampoc “se’m disparen tant” quan corro o faig un esforç: ara podré, sinó controlar-ho, sí saber la evolució, la meva resposta davant l’exercici.

No hay comentarios:

Publicar un comentario