domingo, mayo 27

1.163.000 € per la Marató de la pobresa a les nou del vespre...


.. amb el que, un cop més, queda demostrat “lo agarraos que sois los catalanes”. Ja!. Un cop més, la solidaritat d’aquest país nostre no te preu. I és que -malauradament- la convocatòria d’avui s’ho valia. I aquesta xifra pujarà, i pujarà i pujarà, jo ha veureu !. (perquè, els catalans som així “de agarraos” i de insolidaris).
Segon dia “de Rodríguez”; ¿ que la meva dona em deixa tirat per anar-se’n a Canàries?, doncs jo me’n vaig de juerga amb 11 dones !. Aquest matí he anat a veure el últim partit del campionat de Lliga femenina a la Ciutat Esportiva del Barça: només empatant, les “culeres” s'adjudicaven el títol de Lliga... i han guanyat per 1-0. Haig de reconèixer que he vist molts, molts, però que molts partits de “la mejor Liga del Mundo” que no superen -ni de ben lluny- el nivell de joc que he vist jo aquest matí. Matí en el que he pogut comprovar, un altra cop, el què és “l’estil Barça” tan envejat, tan admirat (el mateix estil de joc que el del primer equip); i en gaire bé cadascuna de les jugadores podies reconèixer una Puyol, una Pedrito, una Xavi i, fins i tot, una “Messi” (la Toni, amb el 10 a l’esquena, que a més a més s’ha proclamat “Pichichi” del campionat).
I a Calella, l’equip Tribanda triomfant: tots els seus components en el dia d’avui han millorat, tots, les seves MMP: el David, en Pau, en Xavi, l’Albert i l’Alberto han deixat el llisto ben alt, en una dura triatló. Enhorabona, “tribanderus”.
I la sempre avorridííííííssima Formula 1, aquest any ens depara novetats: 6 curses, 6 guanyadors diferents.
Per cert... ¿ heu experimentat algun cop la excitant sensació de comprovar una butlleta de la Primitiva i notar com se't va accelerant el cor i la respiració quan vas veient que, un rere l'altre, gaire bé has fet el ple ?. Doncs jo sí, fa una estona (i és sensació realment emocionant, us ho ben juro).

No hay comentarios:

Publicar un comentario