miércoles, mayo 9

Un bon entrenament de dimecres out-door


Vaig dir que reprendria les sortides a córrer amb la colla els dimecres i divendres... i per ara vaig complint. Però divendres no podrà ser, perquè marxem a Sant Feliu de Guíxols (per tant, la correguda prevista per divendres la canviaré per una correguda dissabte pel Camí de Ronda, que tampoc estarà malament).
Avui, no gaire convençut altra cop de sortir (què hi farem!), m'he pujat a la bici al club per escalfar una mica les cames (17 minuts i 5 quilòmetres, a ritme suau).
Avui hem sortit a córrer l'Albert, en Xavi, en Per, la mateixa noia de l'altre dia, en Ramón, l'Enric, la Belén i jo. A mida que anaven avançant els quilòmetres ens hem anat distanciant: l'Albert en Xavi i en Per per una banda, l'Enric una mica despenjat d'ells per un altra, jo lleugerament al darrera seu, després -més enrere- la noia i al darrera d'ella, en Ramón i més enllà la Belén (crec que no em deixo ningú).
Jo només he anat fins al Parc Cervantes i tornar, però n'he acabat força content també avui: he corregut gaire bé els 8 quilòmetres en 39'42'' a una molt bona mitja, per a mi, de 5:06; (vegeu detalls aqui:  http://connect.garmin.com/activity/176517205) i el que és millor: fent 2 dels quilòmetres a una mitja de 4:52... al final de recorregut !; i que tot i tenir-ne temptacions més d'un cop, “no m'he deixat anar” en cap moment i he intentat mantenir el meu ja clàssic ritme constant, “dièsel”: chaca-chaca-chaca-chaca...

(C.Q.  473  50-250-223)

No hay comentarios:

Publicar un comentario