viernes, junio 22

Perdoneu, però algú ho havia de dir…


Dimecres vaig acabar fos. El sol, la calor, son superiors a mi, em destrossen (això sense comptar els putos cigrons...). Visto lo visto, i amb les poques ganes que en tenia avui, poc abans de les set he agafat el mòbil i he escrit un “whatsApp” a la colla amb el text:
- “canvi de plans, avui no vinc a córrer...”
però unes dècimes de segon abans d’enviar-lo m’ho he repensat i m’he dit:
- “què collons, mou el cul del sofà...  a córrer Txabi !”.  

Doncs bé, no només he anat finalment a córrer per la Carretera de Les Aigües, com habitualment fem els divendres (avui érem en Tomás, en Toni, l’Albert, en Xavi, jo i en Víctor, que ara feia gaire bé 9 mesos que no venia amb nosaltres, coses de la bi-paternitat), sinó que m’ha sortit la mitja per quilòmetre més ràpida que he fet fins ara en aquest mateix trajecte. He corregut sol -i sense música altra cop- gaire bé el 95% del temps (els “veloces” avui havien previst fer sèries curtes i ràpides, i anar fins a la Font del Mon); en Víctor i jo hem anat només fins a la passarel·la de Vallvidrera, però en Víctor està molt fora de forma i, tant a l'anada com a la tornada, l’he deixat molt enrere en un tres i no rés perquè insospitadament -tot i els 8 quilòmetres i la pallissa de calor de dimecres-  avui em trobava força bé; tant que, com he dit, m’ha sortir una mitja força acceptable, la més baixa fins ara en aquest mateix recorregut: he corregut els gaire bé 7 quilòmetres a 5:04 (en 34:51).
Txabi, com més corres i pitjor creus que estàs, millor vas !. Amb l’edat que ja vas tenint, i en les condicions climatològiques en que has corregut aquest dos dies, no està però que gens malament el què has fet, i en els temps en que ho has fet; perdoneu, però algú ho havia de dir.
Confirmada la meva inscripció com a Voluntari al “Campionat del Mon Junior d’Atletisme Barcelona 2012” (B-12); com que aquest cop m’he inscrit tard, no he pogut repetir a “protocol” (com en els Europeus de B-10) i m’han assignat a la comissió de transport (pujar i baixar atletes i membres de Federacions des dels seus hotels fins al Estadi, i portar-los cap al aeroport...).

(C.Q.  591  66-273-318).

No hay comentarios:

Publicar un comentario