lunes, junio 4

Repòs preventiu…


I no, no és pel fet de que acabés gaire bé fos divendres passat, no. El fet  preventiu” d’avui és perquè ahir, al Parc Zoològic, en un descuit em vaig "menjar" una pilona com aquestes de la foto; no la vaig veure i vaig colpejar-me al ben mig de la part fronto-lateral del quàdriceps amb la part superior de la punyetera pilona (que tot sigui dit, no hi feia rés de profit allà on era). Un cop i un dolor molt semblant a aquells cops de genoll al lateral de la cuixa que -amb molta mala llet- ens donàvem de petits al pati del cole durant “el recreo” quan ens barallàvem... que era força sovint i divertit (o com els cops de genoll que donava en Kubala als seus marcadors cap a finals dels anys 50-principis dels 60).  Per tant, avui repòs.
I encara sort (?) que no va ser amb el genoll amb el que vaig topar contra la pilona perquè sinó -amb la força de la topada- m’esberlo la cassoleta !.
Si és que no et fixes, Txabi... !.  


No hay comentarios:

Publicar un comentario