martes, septiembre 25

Espiral negativa...?


Des de que s’han acabat les vacances, sembla ser que he entrat en una espiral viciosa, negativa,t ot i que jo diria que arranca, comença, des del rampell que em va donar el dia en que em vaig donar de baixa del club després de tants anys. No sé.
Consumada la baixa del club, vaig intentar “no abaixar la guàrdia” durant les vacances i continuar sortint a córrer com si rés, tot i la calor que ha fet aquest estiu (i aquí estan les pujades i baixades al Santuari de Puig-l’Agulla). Però va aparèixer, amb més intensitat que mai, el dolor a la fascia plantar dels collons, forçant-me a haver de descansar. Tot i així, en retornar de Sant Julià:
-vaig sortir a córrer (27-8)  amb la colla per Les Aigües, amb els 7 quilòmetres habituals;
-vaig fer una sortida (30-8) de 10 quilòmetres per la Diagonal tot sol;
-amb la colla vaig anar (5-9) fins al Cervantes, amb els seus 8 quilòmetres;
-vaig “punxar” (9-9) a la Mitja Marató de Sabadell, fent només 7 quilòmetres;
... i vaig córrer (16-9) els 10 quilòmetres de la Cursa de la Mercè.
Quin panorama!  Només cinc sortides i només 42 quilòmetres en gaire bé 1 mes; val, sí, el calendari no ha ajudat, amb les festes del 11 i el 24 i els ponts i els caps de setmana llargs sortint de Barcelona... val, sí, he hagut de descansar per culpa de la punyetera “fascia dolorosa”, que no desapareix; però crec que si no m’hagués donat de baixa del club -tot i la fascia i el repós deixant de córrer- hi hagués anat a fer bici, a fer exercicis de reforçament de cames i braços, abdominals... Ara ja no només haig de córrer sol, ara haig de fer “de motu propio”, a casa, els exercicis de reforçament. Em preocupa haver entrat en una dinàmica negativa, de “no tenir continuïtat” en fer exercici i "abaixar la guàrdia" (demà dimecres, altra cop, ja no podré tornar a sortir amb la colla, perquè arribaré tard de Girona...).
I el blog, amb tot això, també se’n resen, ves per on: el córrer, el entrenar, el anar pel club, “m’obligava” a escriure, em donava motiu per a fer-ho i en tenia ganes de fer-ho... Ara, ni això !.
El dia 14 d’octubre tinc la “Correbarri” (10 quilòmetres) i el 11 de novembre la “Behòbia-Sant Sebastià” (20 quilòmetres). Abans, durant i després hauré de córrer, de tornar a sortir a córrer.
Run, Txabi, run...! ...no afluixis !.
 

1 comentario:

  1. Txabi, y si admites tu error y lo corriges: Vuélve al club!

    ResponderEliminar