martes, enero 29

"Al pairo..."


CINC  (5)     El compte enrere continua implacable... i jo, per la meva banda, continuo sense sortir a córrer. La meva esquena em manté, sembla ser, la seva "treva" particular (... i que duri). Avui he dubtat entre si sortir a córrer o no, i he preferit no forçar l’esquena, no jugarme-la. Si tot continua així de bé, correré una mica dimecres i dijous, i trotaré una altra mica divendres... tot confiant en que es confirmi la meva màxima de que “competeixo millor que entreno” (tant de bó!). Haig de fer marca !.
Segons diuen, a sobre, les moderades temperatures que estem tenint aquests dies cauran en picat, justament, dissabte i diumenge; així que es preveu una Mitja Marató de Granollers d’allò més fresqueta, per dir-ho d’una manera suau (... i jo que la correré amb la samarreta Tribanda de tirants, peti qui peti).
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario