lunes, enero 28


SIS (6)

Doncs sí, avui dilluns comença el compte enrere per la Mitja Marató de Granollers, el primer dels grans reptes runner d’aquest any.
Després d’un altra setmana sense haver corregut ni un sol metre (l’esquena no m’ha deixat viure) ahir diumenge, i per anar “escalfant motors”, varem anar a fer amb els vells amics, “dels de tota la vida”, una passejadeta per Montserrat; poqueta cosa, 7 quilòmetres entre anar i tornar, amb un bon desnivell fins arribar a la Cova de l’Arcada, perdent-nos muntanya amunt -a l’anada- un munt de vegades per caminets i corriols... i és que en Jaume, com a guia, ja no és el que era.

Avui però, sembla ser que -unilateralment- la meva esquena m’ha concedit una treva; ja no recordava el què era no tenir ni sentir ni patir dolor, i avui ni tan sols una lleu molèstia. Aquesta treva espero i confio en que me la respecti fins la tarda de diumenge al menys, un cop acabada La Mitja.
Em fa molta il·lusió tornar-la a córrer: és en aquesta on tinc la meva MMP en Mitja Marató: 1:50:04. I, recordo, el meu objectiu per diumenge és deixar-ho, com a molt, en 1:49 i pico.
 
(C.Q.  51  7-0-51) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario