domingo, mayo 26

Per fi, “lo puto cinc” ha tornat a desaparèixer !


... i espero que ja no torni.
Des de febrer de 2012 no deixava de veure “lo puto cinc” al crono en acabar les curses. He fet, fins ara, 51 curses de 10 quilòmetres i només en 17 d’elles -amb la d’avui- he acabat per sota de 50 minuts. El meu crono d’avui, 49:39  i acabant en el lloc 1.935, i el 75é de la meva categoria, la dels "juràsics"; tampoc no és per tirar-hi coets, però després de tant de temps, per a mi és tot un èxit. Sí, ja sé, els “agoreros toca-collons” habituals diran que, és clar “era una cursa en baixada”... però tampoc n’hi ha per tant: no deixen de ser 10 quilòmetres.
Cursa ben organitzada la d’avui, la primera “DiR/Guardia Urbana”; l’únic “però”, la samarreta; i és per això que jo no he corregut amb ella, tot i que la gran majoria de corredors (+de 8.000 finalment) sí que ho ha fet. Sortida sense aglomeracions: toooooota la Diagonal, a lo llarg i a lo ample, era per nosaltres, i -a sobre- han fet dues sortides; jo he sortit a la primera, amb la Su (...que ha arrancat a córrer sense “engegar “  el seu Garmin, com si fos una nerviosa principiant), la Laura i en Xavi (...tiempazo final que ha fet el paio; crec que ell l'ha acabat quan jo encara era al quilòmetre 7,5). Des del mateix moment de la sortida m’he posat a córrer al meu ritme dièsel, chaca-chaca-chaca, tot i que una mica més ràpid el primer quilòmetre. I aquests han anat caient, un rere l'altra:
4:36, 4:55, 4:49, 4:56, 5:01 (avituallament), 4:55 (aquí m’he trobat -i he deixat enrere- a la Maria, companya de classe de primària i secundària de la meva filla Andrea, i que jugaria un paper important a final de cursa);  4:52, 5:05, 5:12... i aquí altra cop entra en escena María, perquè una mica abans d’arribar al quilòmetre 9 s’ha posat altra cop a la meva alçada i poc a poc l’he vist anar-se allunyant i llavors ha estat quan m’he dit:
-Ah no, Txabi, no, a tu la María no et deixa enrere...
Així que aquests ha estat el meu al·licient engrescador de fi de cursa: el no perdre de vista a la Maria... i així ho he fet, acabant el darrer quilòmetre a 5:02 i creuant meta a poc més de dos metres al darrera seu ( i després ha resultat que la tal María -que jo la feia “primeriza” en això del córrer, va fer diumenge passat la Half de Calella... però això m’ho ha dit en acabar).

El notición de la cursa ha estat que “Little Su”, la Susanna, (que sembla que vagi en moto) ha acabat segona de la categoria absoluta general de dones, tot i que el trofeu que li han donat ha estat el de 3ª corredora arribada (no ha pogut recollir el trofeu perquè estàvem tots esperant que arribés la Trini al costat dels camions guarda-roba... metre la Trini feia la foto a Rosa, que estava recollint -al podi- el trofeu de la Su !)
La imparable Laura també ha fet marcón, i ha acabat 4ª de la seva categoria.

La cosa avui ha acabat amb un esmorzar en un “tipic bar xinés” al costat del Club Bac de Roda, de on són tota aquesta colla de “BDR” (Boixos del Running), que m’han acollit al seu costat en aquestes darreres curses... Son la canya !.

(la foto del grup, gentilesa d’en Xavier Bonastre de TV-3 (si t’han de fer una foto, millor que te la faci un professional, no ? li he demanat que ens la fes, com si ens coneguéssim de toooota  la vida).

(C.Q.  410  41-87-323)

No hay comentarios:

Publicar un comentario