jueves, septiembre 19

Fent provatures a la cinta…


CC-4: Avui he continuat “fent bondat” i, tal i com m’havia proposat (dins del pla per "no fer el préssec" a Sant Cugat) he tornat a anar a Can Carelleu.
I com que no soc gens rutinari, m’he pujat a la cinta sense saber ben bé què coi faria. I és que tinc un problema: m’aniria molt bé fer “tiradetes llargues” a ritme constant baix (5:50-6:00) i anar acumulant i acumulant quilòmetres; però... a aquest ritme m’avorreixo !. També haig de dir que m’emprenya una mica això de que, a Can Carelleu, només puguis fer -sense interrupció- 25 minuts a la cinta (es para automàticament).
He pujat, i he començat 750 metres a trote 6:00, per fer 250 metres a 5:00, i així també el segon, el tercer i gaire bé el quart quilòmetre; però com que se m’acabava el temps, he fet uns inacabables i llarguíííííísims –per a mi- 3 minuts finals a ...4:17 !!! (una bogeria, pel meu nivell). Amb això he aconseguit completar 4,5 quilòmetres en 25 minuts. He baixat, he begut una mica d'aigua i he tornat a pujar per fer, a “trote cochinero” de 6:20, un darrer 1,5 quilòmetre (això sí, amb la cinta a desnivell 2,5 per buscar una mica de resistència de cames). Com dimarts, he acabat literalment xop (...quelcom està canviant en el meu “body”, o l’aire condicionat de la sala no xuta).
Mentre altra cop estirava al jardí, sota els arbres, me n’he assabentat d’una activitat que m’interessa: els dimarts i els dijous es fan grups mixtos de córrer i exercici físic (80-20 ó 20-80); crec que m’apuntaré al grup dels que -en aproximadament una hora- corren un 20% del temps i fan un 80% del temps exercicis de resistència: ho necessito. Veurem què tal.
I ahir... què ? Doncs ahir (en molt bona companyia, per cert) el de sempre: Valdés al darrera i “el petitó” al davant: l’un fent fins a 5 aturades de mèrit -inclòs un penalty- i l’altre (per a desespero i “ràbia-rabieta” d’en CR 7) fent un altra hat-trick (...i ja en van no sé quants).
I ahir... també va ser el 20é aniversari de noces d’en Per i la Belén, “els noruecs trotadors”. Gaire bé els hi porto 10 d’avantatge i, en aquesta cursa -en aquesta al menys- en Per no m’enxamparà !. Ho varen celebrar, és clar, corrent amb els de la colla Tribanda que ahir no van anar a Can Barça; i ho van remullar amb cava. Per molts anys, parella !.
(C.Q.  716  73-164-552)

2 comentarios:

  1. Moltes gràcies!

    Jo aquest diumenge faré la cursa de St. Miquel de Molins de Rei.

    A veure si encara em puc dir "noruega trotadora" o hauré de passar a "noruega caminadora"!

    ResponderEliminar
  2. Eyyy..qué guapos estáis todos!!!

    Besos!!!

    ResponderEliminar