miércoles, enero 29

Adéu a Can Caralleu !


(… i no és només un rodolí).
Recordareu que no em vaig arribar a reenganxar a Can Mélich, tot i apuntar-m’hi per segona vegada. Després, aquest passat setembre, em vaig apuntar a Can Caralleu... però tampoc m’hi he “trobat”, no he entrat en la dinàmica d’anar-hi sovint, de fer-me’l meu; i a sobre, en el cas de Can Caralleu també ha estat per un tema merament logístic: no tenia taquilla i això per mi -que vaig el 95% dels dies en moto- és un gran inconvenient, perquè no puc estar arrastrant la bossa d’esport amunt i avall tot el dia. Hi havia llista d’espera de 80 socis...
Per tant, entre els gaire bé dos mesos que no hi vaig anar per la ruptura del abductor i el tema de les taquilles, aquest divendres “causaré baixa voluntària”, amb la indicació de que -si s’alliberen taquilles- m’avisin i hi tornaré.
Així que avui hi he anat per acomiadar-m’hi, sí més no temporalment. Hi ho he fet pujant-me a la bici i fent 12,3 quilòmetres en 25 minuts, no deixant que mai baixessin les rpm de 83, anant a força 8 de pedals (m’avorreix molt la bici, per cert). Una sessió d’estiraments suaus, dutxa i cap a casa. Sí més no, les 225 calories què marcava la pantalla hauran ajudat a “cremar” aquesta bestiesa que m’he pres avui per dinar, a corre-cuita, a casa aquest migdia.
(C.Q.   92   11-25,3-66,7)

No hay comentarios:

Publicar un comentario