lunes, febrero 10

Seré feliç...


... si el córrer i jo podem envellir plegats !  (Haruki Murakami).

Només tinc que agrair-li coses, moltes coses i totes bones, al fet d'haver-me decidit a començar a córrer (encara que fos molt tard, als 51 anys)

Si la meva primera decisió “suprema” la vaig prendre l’1 d’agost de 1998 (deixar de fumar, “en sec”, jo que el tercer paquet de tabac ros l’obria cada dia, des de feia un munt d’anys), la meva decisió "definitiva" la vaig prendre 10 anys després, l’any 2008, amb la disputa de la meva primera cursa.
Començar a córrer als 51 anys... té tela, i més no havent-ho fet mai abans. Però no puc més que trobar-hi coses bones, molt bones a aquella decisió. Han passat poc més de 6 anys i ara, veient les fotos, reconec que la meva salut física (i mental) ho ha agraït i s’ha recompensat per l’esforç de les 93 curses que he disputat fins ara en tot aquest temps, entre Maratons (3 i ¾), Mitges Maratons (22), i Curses de 10 km. i d’altres (69). Impensable fa 6 anys, impensable fa 15 anys, quan l’únic exercici que feia era jugar a front tennis, algun dia, al estiu.
Amics, molts i bons amics i coneguts: aquesta ha estat, sens dubte, la millor collita que he fet en aquests meravellosos anys que porto corrent.
I acabo avui com he començat:
“... Seré feliç si el córrer i jo podem envellir plegats”   


2009, Central Park NY
2010 Marató BCN
(vaig fer només la 2ª meitat)







2011, BDN RUN


2012, Behobia-Sant Sebastiá
2014, BCN


2013, PRAGA



No hay comentarios:

Publicar un comentario