domingo, abril 27

Amb nocturnitat i traïdoria…

Entrenament previ...
(frase feta, que no s’ajusta a la realitat; bé, lo de “nocturnitat”, sí).


Ahir al vespre, a les 22,00 (una hora més tard del que ho havia estat en les edicions anteriors) va arrancar la Cursa Nocturna de L’Hospitalet.
Era la quarta vegada que jo la corria: debut el 2010 en 50:41; 2012 en 24:20 (... perquè vaig fer la de 5km) i 2013 en 51:19; el 2011, no sé perquè, no la vaig córrer.
Ahir, i novament sense haver corregut un sol metre d’entrenament previ ni dimarts, ni dimecres, ni dijous, ni divendres, vaig acabar parant el crono en
50:27
o sigui, la meva millor participació en aquesta cursa fins ara i el que és millor, amb unes bones sensacions (...agredolces però, per no haver pogut baixar de 50 per poc quan ho tenia tant "a tocar").
A més, de les 61 curses de 10 km que porto corregudes fins ara, la d’ahir ocupa ja la posició 23; no està malament, conforme passen els anys...
Han aconseguit en aquesta Cursa un bon nivell; l’any passat varen canviar -a millor- el recorregut: es nota la ma “de gent que en sap d’això”, com la nostre tribandera Nuria. Estarà d'acord la gent, o no, amb que passi la cursa pel polígon tanta estona, però es corre bé i aquest any hi havia forces “racons de musica a tope” en els punts més aïllats.
Com sempre, en Txabi sortint com una cabra boja des del tercer calaix, el verd, just al darrera del calaix groc on estàven “les Cote” (Montse i Maria José, a les que pels seus brillants resultats a la Lliga Champion Chip, els han regalat dorsal per la Behòbia d’aquest any, la seva primera Behòbia).
Al meu favor dir que -aquest cop- no en vaig ser gaire conscient de lo “cabra boja” que anava, la veritat (no hi veig tres dalt d’un burro quan miro el crono, i menys de nit). Així, el pas per la primera meitat de cursa va ser en 4:31, 4:45, 4:48, 4:58 i 5:06; la segona part de la cursa (i no parant a beure a l’avituallament perquè “me’l vaig saltar”, doncs només hi era al marge dret i jo corria per l’esquerra) la cosa va afluixar una mica: 4:59, 5:09, 5:16 (sempre en passa aquest “bajón” del 7 al 8), 5:11 i 5:08, per una mitja final de 4:59.
Bon temps en la seva cursa de 5 km de la Belén, i bona classificació dins la seva categoria d'en Per a la de 10 km. Aquesta va ser la representació de la secció "runner" del Tribanda ahir.

Amb la Tribandera "l'Hospitalera",
la Núria...
A punt de sortir ? Noooo,
cua per la fideuá en acabar.
I, en acabar, fideuá i  fotos amb la pandilla de coneguts i saludats... i fins l’any que ve !.
Propera parada (... per ara):
11 de maig, Cursa del DIR per la Diagonal.

La sempre riallera Pili,
la meva propera llebre per anar
a pels 47:40... o menys!.
Els voluntariosos Sita i "Polo"



















Una cursa sense foto d'en Rafa ?
Ni pensar-ho !.








Per cert, ahir dissabte pel matí vaig aparèixer -fugaçment- al programa “Total Running” del Canal Discovery Max, en el fragment de cursa en que vaig acompanyar a Miquel Pucurull a la Marató de Barcelona, que d’això anava el programa d’ahir: 4 històries maratonianes en primera persona.
(C.Q.  305  36-25-280)

No hay comentarios:

Publicar un comentario