miércoles, mayo 28

Avui ha estat dia de proves...


... però no de proves atlètiques. Avui tocaven proves mèdiques: radiografies de la columna i ressonància magnètica, amb l’objectiu d’esbrinar, descobrir, què coi li passa a la meva maleïda esquena.
Jo estic convençut de què és més un tema muscular (per culpa dels meus molt més que curts isquiotibials) que no un tema de columna. Fins el dia 6 no tinc visita, així que haurè d'esperar.
Però el cas és què ja n’estic ben bé fins els ...

(... com aquests dos que em vaig fotre ahir per sopar !)

I demà m'estrenaré amb els entrenaments de Nike +, pujant des del Passeig de Gracia cantonada Consell de Cent fins a Diagonal; d'allà fins al Turó Parc; baixant per Urgell fins a l'Avinguda de Roma, Aragó, Rambla Catalunya, Diputació i altra cop fins a la botiga. A veure què tal...  

No hay comentarios:

Publicar un comentario