miércoles, julio 23

Mirant enrere, sense nostàlgia…


... tot el contrari, amb orgull, amb il·lusió, amb alegria.
Ha fet ja sis anys i mig des de la meva primera cursa (el 31 de desembre del 2007). Des d’aleshores (passades ja les més de 100 corregudes en les diferents distàncies) moltes i moltes sensacions, records, vivències, descobertes; però, per sobre de tot, la molta i molta bona gent amb la que m’he anat trobant i afegint a la meva vida. Com una "familia paralel·la".
I també, grans i grans moments:

     “EL PRE-MOMENT”   
15 de Març de 2009, MITJA MARATÓ DEL MARESME, la meva primera Mitja, i correguda en solitari, sense haver corregut mai abans més de 10 km...




















     “EL MOMENT”   
26 de Setembre de 2010MARATÓ DE BERLÍN. La meva primera marató.Indescriptible, correguda sota la pluja (4:13:29... i no havent corregut mai abans més de 21,195); i encara ho vaig "rematar", només un mes i mig després, corrent la Marató de Sant Sebastiá, també plovent... i millorant marca ! (4:03:09





















     “EL MES”   
Novembre de 2013, el més intens que he viscut mai com a corredor (i del que n'estic més satisfet), tot i que no vaig poder “posar-hi la cirereta” perquè en un accident de moto, tres dies abans de la Jean Bouin, em vaig trencar l’abductor (... i encara em dura el tema). 
La cosa va anar així:
     1- CURSA DE L’AMISTAT (18 km), 1 de Novembre, una cursa totalment diferent a totes les curses “habidas y por haber”, correguda amb dos "escuderos" de luxe que em van portar des de Montjuic i fins dalt de tot del Tibidabo.

     2- CROSS DE SANTS (10 km) dos dies després, 3 de Novembre, la cursa “del meu barri” (a la foto, semblo un "iluminattientrant a meta).
















     



     3- BEHOBIA-SANT SEBAST (21 km) el següent diumenge, el 10 de Novembre.... què no dir d’aquesta cursa -segon any consecutiu que la corria i les dues vegades plovent- i que aquest any 2014 ja farà els 50 anys! (...fins i tot van publicar aquesta foto al Diario Vasco).

     4- CURSA DEL CLOT (10 km), al cap d'una setmana, el 17 de Novembre: quatre curses consecutives en 17 dies (59 km de competició)... i aconseguint fer la meva millor marca personal (MMP) en curses de 10 km: 47:50, gràcies, aquell dia, a una generosa llebre, la menuda, però molt i molt gran Susanna. 




















D'haver pogut córrer la JEAN BOUIN el diumenge següent... hagués estat un mes de novembre irrepetible !.
Però, n'hi hauran molts més... segur !
Però per sobre de tot l'equip, el  TRIBANDA , gent jove, grans esportistes (fenomenals triatletes) que son els que em van engrescar a córrer (i em van gaire bé "adoptar") amb l'Albert al capdavant, aquell ja llunyà 31 de desembre del 2007. 
Molt grans!.


Estrena de la samarreta TRIBANDA (Marató BCN 2011).
Aquest proper mes de setembre, la "jubilarem". La nova lluirà uns altres colors:  taronja -- negre

No hay comentarios:

Publicar un comentario