jueves, septiembre 11

26:59 que són 23:59 a La Sansi de Bellaterra d’avui.



Cursa “calorosa” la d’aquest matí. 
Sol, calor i moooolta xafogor. 
Al quilòmetre 3 m’he aturat (i he aturat també el Garmin) durant 3 minuts, perquè tenia la sensació de que les pulsacions m’anaven a cent!. Per sort, continuo corrent amb el cap ben fresc per no fer ximpleries amb el meu cos. Però, en reprendre la marxa, no he pressionat bé el botó de posar-lo novament en marxa. Però he fet molt ràpida la última part de la cursa (...plana i en baixada) i he acabat bé. Temps oficial: 26:59.... als que jo els hi descompto els 3 minuts que m'he aturat (però el que val és el temps oficial).

Una cursa amb una camiseta "especial" per una diada "especial".

(C.Q.  633  73-26-607)

No hay comentarios:

Publicar un comentario